Wie wij zijn - Misters
50400
page-template,page-template-full_width,page-template-full_width-php,page,page-id-50400,edgt-core-1.2,ajax_fade,page_not_loaded,,misters child-child-ver-1.0.0,vigor-ver-2.2, vertical_menu_with_scroll,smooth_scroll,fade_push_text_top,wpb-js-composer js-comp-ver-5.4.7,vc_responsive

Wij zijn Misters

MISTERS IS EEN INITIATIEF VAN NIELS SCHEIDE, BART REEF EN XANDER AMO. DRIE ERVAREN EN GEDREVEN PRODUCTION CONSULTANTS MET IEDER RUIM VIJFTIEN JAAR ERVARING IN DE (INTER)NATIONALE RECLAMEBRANCHE. IEDER VAN ONS BRENGT EIGEN EXPERTISE EN EIGEN SPECIALISTISCHE KENNIS AAN TAFEL. SAMEN BESCHIKKEN WE OVER VOLLEDIGE KNOW HOW OP HET GEBIED VAN DE PRODUCTIE EN ORGANISATIE VAN MARKETINGCAMPAGNES, CONTENT & ASSETS EN DIGITALA PLATFORMEN.


Opdrachtgevers vragen ons om hun creatieve en conceptuele wensen en ideeën en organisationele uitdagingen om te zetten in nieuwe digitale platformen, video en/of fotografie voor alle mogelijke media touchpoints. We haken aan bij uw bestaande team of helpen bij het opzetten ervan. En voegen hieraan onze kennis toe. Mocht je al samenwerken met een extern bureau. Geen probleem! Hoogstwaarschijnlijk kennen we ze al, en kunnen daarom direct in R&R en way of working duiken. Onze belangrijkste opdracht kunnen we in twee woorden samenvatten: regel het. Met de juiste mensen, de juiste kwaliteit tegen de juiste kosten.

 

Het liefst maken we face-to-face kennis bij u op kantoor of in een goed café om de hoek: zolang er maar lekkere koffie is. Geïnteresseerd om (freelance) samen te werken met Misters? We leren u graag kennen!

Niels Scheide. Waar ik van hou? Goede ideeën en concepten ten uitvoer brengen. Als zeventienjarige student “nieuwe media” ben ik tijdens een stage min om meer toevallig het vak in gerold.

 

Al snel bleek dit een goede start en ben ik doorgegroeid in verschillende functies binnen het bedrijf. Van assistant editor tot postproductie supervisor. Ik wisselde van baan en ik ging na 5 jaar verder als visual effects producer bij een groot post productiehuis. In 2008 besloot ik freelance verder te gaan.

Als onafhankelijk producer kon ik op die manier al mijn vergaarde kennis aanbieden aan een verscheidenheid aan adverteerders, reclamebureaus en productiemaatschappijen. In het begin vooral op het gebied van film, 2D en 3D animatie projecten, wat al snel werd uitgebreid met fotografie en andere online content.

Het mooiste aan mijn vak is de snelle verandering van techniek en processen. Vandaag de dag ligt de regie over campagnes bij diverse partijen waarbij de adverteerder zelf een steeds grotere rol opeist. Om te blijven groeien en vooral mijn klanten beter te kunnen adviseren is er eind 2016 een grote verandering geweest. “ik ben met z’n drieën”, en wel met Bart Reef en Xander Amo.

Mijn inmiddels brede kennis heeft waarde voor een ieder in contentproductie, of het nu zelf produceren is of alleen adviseren: in beide rollen ben ik als een vis in het water. Naast dit alles heb ik een enorm goed gevoel voor humor.

 

+31.6.449.14.323
niels@misters.nl
LinkedIn

Bart Reef.
Mijn eerste ervaring met produceren was tijdens mijn afstudeerstage. Had nog nooit een filmset gezien en er meer dan genoeg mis, maar ik was meteen verkocht.

 

Na m’n afstuderen begonnen als productie assistent en 10 jaar later geëindigd als Operations Manager van de filmafdeling. Daarna op meerdere vlakken en plekken in de wondere wereld van content productie werkzaam geweest om m’n ervaringen uit te breiden.

Met een achtergrond als producer TV-commercials, fotografie, digital content voor sites en apps weet ik hoe het maken van content tot stand komt. Deze kennis kwam goed van pas bij het herstructureren van afdelingen bij productiemaatschappijen en bij adverteerders. Vandaar ook de term Production Consultant.

 

Mijn nieuwsgierigheid en eerdere ervaringen leveren vaak een verrassende oplossing voor op het oog ‘onmogelijke’ en complexe projecten, dus kom maar op!

 

+31.6.509.45.553
bart@misters.nl
LinkedIn

Xander Amo.
Ik omschrijf mezelf als digitaal agnostisch. Hierdoor ben ik instaat geweest om zowel voor bureaus en merken, impact volle en baan brekende producties te kunnen managen.

 

Mijn kennis en ervaring heb ik opgedaan in 15 digitale jaren, waarvan de laatste 12 als integrated (executive) producer, met een sterke focus op (digitale) interactie en gebruikerservaringen voor zowel campagnes als platformen. Het resultaat: Merken in staat stellen om hun effort te optimaliseren in e-comm, sociaal of als onderdeel van hun Consumer Decision Journey. Door mijn academische achtergrond in organisatieverandering te combineren met mijn obsessie voor scrollen en klikken, heb ik een set vaardigheden ontwikkeld waarmee ik problemen inzichtelijk kan maken, ze kan oplossen of een duw voorwaarts kan geven en daarbij teamleden weet te motiveren.

 

Ik beschouw mezelf niet hetzelfde als een standaard consultant. Zonder hands-on productie ervaring is een duidelijk begrip van doelen en ambities onmogelijk. Met name als deze moeten worden gecombineerd met deadlines, budgetten, externe bureaus, onderlinge afhankelijkheden tussen interne afdelingen en mankracht. Het zijn vaak de bruggen die moeten worden geslagen om succesvol te lanceren of te leveren en verbluffende resultaten te behalen. Het is binnen dit speelveld, waar ik adviseer, consolideer, een aanpak definieer en contact onderhoud met stakeholders en partners.