Jacobs douwe egberts - HRM Campagne - Misters
50780
portfolio_page-template-default,single,single-portfolio_page,postid-50780,edgt-core-1.2,ajax_fade,page_not_loaded,,misters child-child-ver-1.0.0,vigor-ver-2.2, vertical_menu_with_scroll,smooth_scroll,fade_push_text_top,wpb-js-composer js-comp-ver-5.4.7,vc_responsive

Jacobs douwe egberts – HRM Campagne

Wat doe je als je het beste talent wilt binnenhalen? JDE vroeg het aan reclamebureau VUUR welke een recruitment portaal opzette voorzien van videocontent. Een video van echte werknemer, met het echte verhaal.

 

Doordat Misters in een vroeg stadium werd aangehaakt, konden we samen met VUUR aanschuiven bij JDE en gezamenlijk de flow van het project definiëren.

Er moest een ‘Rube Goldberg machine’ gebouwd worden welke beschikbaar talent langs de verschillende productgroepen zou leiden. Zodoende liet men het brede portfolio en mogelijkheden binnen JDE zien aan de doelgroep. Waar JDE intern opzoek ging naar de juiste medewerkers ging Misters opzoek naar de juiste productiemaatschappij. Dat werd Big Shots, waar Robert-Jan Glas de regie voor zijn rekening nam van de main video en het ontwerp van de Rube Goldberg machine uitdacht. Misters fungeerde als spil tussen de verschillende partijen.

 

Regisseur Dominic Soete zorgde voor een serie profielvideos van werknemers. Samen met VUUR, designers en webdesigners kon na een aantal weken het vernieuwde recruitment platform van JDE online.

Het verhaal van Charlotte

Het verhaal van Ricard

BUREAU

VUUR

MERK

Jacobs Douwe Egberts

FUNCTIE

Producer

OPDRACHTGEVER

VUUR

Date

5 mei 2018