Challenge-8-NL - Misters
51503
portfolio_page-template-default,single,single-portfolio_page,postid-51503,edgt-core-1.2,ajax_fade,page_not_loaded,,misters child-child-ver-1.0.0,vigor-ver-2.2, vertical_menu_with_scroll,smooth_scroll,fade_push_text_top,wpb-js-composer js-comp-ver-5.4.7,vc_responsive

ALS MARKETING, IT EN BUREAUS NIET DEZELFDE TAAL SPREKEN. THE EVERYDAY STRUGGLE OF DIGITAL PRODUCTION.

 

CDJ, Data led marketing, Agile way of working, storypoints, personalisatie, geïntegreerde productie en het doel van wireframes. Slechts een kleine greep termen en begrippen uit een digitaal project. Soms gebruikt door een collega marketeer, soms door die knul van IT of door een digital producer van een bureau. Sommige van onze klanten vinden zichzelf in deze gouden driehoek, waarin niet noodzakelijk iedereen elkaars taal begrijpt of spreekt.

 

Op basis van ervaring met het onderdeel zijn van deze driehoek zal Misters een audit doen op driehoek. Hierin behandelen wij deze speelvelden:
– Production Strategy & Responsibilities
– Departments & Decision Processes
– Supplier & Briefing and scoping Processes
– Domain Knowledge

 

Op basis van de bevindingen creëren we een way of working, waarbij alle partijen een voordeel zullen ervaren en waarbij een brand weer controle krijgt over de kwaliteit en gestelde doelen.

 

Nieuwsgierig naar wat Misters nog meer doet?
Lees het op de pagina wat wij doen, bekijk ons werk of neem contact met ons op.