Challenge-7-NL - Misters
51502
portfolio_page-template-default,single,single-portfolio_page,postid-51502,edgt-core-1.2,ajax_fade,page_not_loaded,,misters child-child-ver-1.0.0,vigor-ver-2.2, vertical_menu_with_scroll,smooth_scroll,fade_push_text_top,wpb-js-composer js-comp-ver-5.4.7,vc_responsive

WELK EFFECT HEEFT ALWAYS-ON CONTENT VOOR MIJN WEBSITE(S)?

 

Misters wordt vaak gevraagd wat de invloed is, van al die content die we maken voor social, video en digitale platforms, op een website. Welke rol hebben zij in dit ‘always on’ tijdperk? “Ik heb meerdere merken en verschillende markten. En deze zijn allen relevant, maar dragen anders bij. Vooral als we kijken naar de consumer journeys, die de basis vormt voor al onze marketinginspanningen”.Om deze vraag voor onze klanten goed te kunnen beantwoorden, gaan we dieper in op de rol van een site in de algehele merkbeleving, het verbonden digitale ecosysteem, de gegevens en hoe dit van invloed is op het bedrijf de ‘business’ of de KPI’s.

 

Het hierop inzoomen helpt een global brand met verschillende niveau’s van locale relevantie, bij het vastellen in welke elementen uit de consumer journey een site in moet voorzien. Hiermee kunt u content- en ontwikkelingsdoelen definiëren voor verschillende merken en markten.Het definiëren van de rol van een site helpt bij het maken van een content strategie, een content planning en de mogelijke behoefte voor personalisatie. Oftewel een goede roadmap voor toekomstige platform updates is vereiste.

Onze rol binnen deze uitdaging is om een ​​categorisatie te definiëren en samen zowel global als locale doelen te definiëren. Samen met het brand team koppelen we deze aan een contentstrategieën en website roadmaps.

 

 

Nieuwsgierig naar wat Misters nog meer doet?
Lees het op de pagina wat wij doen, bekijk ons werk of neem contact met ons op.