Challenge-1 - Misters
50707
portfolio_page-template-default,single,single-portfolio_page,postid-50707,edgt-core-1.2,ajax_fade,page_not_loaded,,misters child-child-ver-1.0.0,vigor-ver-2.2, vertical_menu_with_scroll,smooth_scroll,fade_push_text_top,wpb-js-composer js-comp-ver-5.4.7,vc_responsive

Organiseer en professionaliseer onze afdeling.

 

Het kan snel gaan. Je start een social content-tak binnen een bedrijf en binnen twee jaar groei je van twee man personeel naar bijna dertig. Dan is het niet makkelijk om zaken ook nog eens te stroomlijnen, processen tegen het licht te houden en financieel de boel strak te trekken.

 

De opdracht aan Misters was: Maak ons productieteam beter. De uitkomst lag iets breder. Samen met onze klant werd er een workflow uitgedacht die niet alleen de rollen en verantwoordelijkheden van de eigen afdeling in kaart bracht, maar ook de samenwerking met andere afdelingen verbeterde. Het productieteam kreeg een duidelijkere structuur aangereikt, waarbinnen men uniform kan werken. Daarnaast reikten we een aantal slimme tools aan waarmee actuals op ieder gewenst moment inzicht geven hoe ‘financieel gezond’ het project is. De wens van de eigenaren was om meer tijd te hebben voor groei, ontwikkeling en begeleiding van hun team. Daarom hebben we hun rol in het bedrijf aangepast. 

 

Het resultaat is dat de eigenaren beter en effectiever zijn, de marges significant hoger en we teruggevraagd werden om workshops te geven op door het productieteam aangegeven productionele onderwerpen.

 

Nieuwsgierig wat Misters nog meer doet?
Lees het op de pagina wat wij doen, bekijk ons werk of neem contact met ons op.