Challenge-2 - Misters
50709
portfolio_page-template-default,single,single-portfolio_page,postid-50709,edgt-core-1.2,ajax_fade,page_not_loaded,,misters child-child-ver-1.0.0,misters-ver-2.1.1, vertical_menu_with_scroll,smooth_scroll,fade_push_text_top,wpb-js-composer js-comp-ver-5.4.7,vc_responsive

300% verschil in offertes ?

 

Wat we in toenemende mate zien is dat adverteerders in overeenstemming met hun reclamebureau zelf zorgdragen voor de feitelijke executie van de concepten die ze kopen. Dan gaat de adverteerder, vaak middels een pitch, op zoek naar de juiste productiemaatschappij. Het reclamebureau blijft betrokken bij de creatieve begeleiding.

 

Zo ook in dit geval waarbij Misters door één van de deelnemende productiemaatschappijen gevraagd werd om de pitch te doen. Er lag een specifieke vraag om met een oplossing te komen waarmee het mogelijk was om specifieke edits te kunnen maken voor de landen waar het merk actief is. De campagne moest modulair worden. Door er een passende productiestrategie op los te laten, waarbij de vraag van de adverteerder beantwoord werd en de sterke punten van de productiemaatschappij helder naar voren kwamen, werd de pitch gewonnen.

In de executiefase trad Misters op als adviseur van het productieteam om dit traject zo soepel mogelijk te laten verlopen en een blueprint te maken voor toekomstige producties.

 

Missie geslaagd: Adverteerder, reclamebureau en productiemaatschappij hebben inmiddels een lange termijn relatie opgebouwd.

 

Nieuwsgierig wat Misters nog meer doet?
Lees het op de pagina wat wij doen, bekijk ons werk of neem contact met ons op.